29 Eylül 2012 Cumartesi

şeker gibi friendship takdimi

Kendimi bildim bileli demeden başlamak istiyorum yazıma. çünkü hala kendimi bilemiyorum:)
içimdeki biri'ni keşfetmek de hobim şu sıralar... Bu biri hediye vermeye bayılıyor.

Hediye vermek benim için gözlerimi cingözletip ablama baktığım resimler kadar cici, öyle ki hala hediye verme hayalleri kurduğumda gözlerim cingözleşir O.O

Şu sıralar uğraştığım 'Friendship Bracelets'ler süpriz olarak sahiplerini bulmaya gidecekler. Yarın birlikte yola çıkacağız. onlar da benim kadar heyecanlılar. 4 çift farklı renk yüzlerindeki tebessümü merak ediyor.

Şimdi bu el emeği ürünlerin paketi de el emeği olmalı diye düşünerek, evde bulduğum bir delikli kumaşı hediye paketi olarak kullandım. şu şekilde. en sevdiğim kısım; içi görünse de hediyenin ne olduğunu anlaşılmıyor:)

şeker gibi oldular valla. yesin onu nenesi yesin onu dedesi :)

(Hediyeleşin, çünkü hediye, aradaki muhabbeti artırır.) [Beyhekî] 


8 yorum:

  1. ne kada da tatlı .. Bir o kada farklı .. bir de fıtı fıtı.. =)

    YanıtlaSil
  2. tişikkür ettik yeni ev arkadaşıım :)

    YanıtlaSil
  3. ne gada da ne gada:)
    ve rica ederim canım arkadaşıım..

    YanıtlaSil
  4. ulusa sesleniş: 'içi görünse de hediyenin ne olduğunu anlaşılmıyor' yazmışım içerikte.
    lakin ki öyle olmadı dostlarım. arkadaşım ship diye 'bunlar o örgülü bileklikler mi yoksaa' deyiverdi:)

    YanıtlaSil
  5. selocanım ben nasıl kaçırmışım bu postları O.o
    bloguma girmeye girmeye..
    twitterda link vereydin ben de şıp diye görürdüm ama :)

    harika olmuşlar O.O'
    paket fikri daha da harika, ellerine sağlık sürprizci :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. reklam bizim işimiz değil ablacım:P

      bir tasarımcıdan bu yorumu almak
      benim için onurdur efenim ^^

      Sil
  6. Satiyormusunuz acaba :(

    YanıtlaSil