19 Şubat 2014 Çarşamba

Sırat-ı Müstakim Rotası

+ Aa bu kitap ne zaman alındı?
- ...
+ Kime aldınız?
- ...
+ Nerden aldınız?
- ...
+ Baba?
- ...
      o son kelimemdeki vurgudan kitabın birazdan bana ait olacağı belli olmuştu. yani siz 'babam ya' gibi bir vurgu yaptığımı varsayınız. nitekim onu da yaptım:) tabi kitabı himayem altına aldıktan sonra. 
      belliki babam bu kitabı ortaya almıştı. (ortaya=kitaplığa) e bu kitabı ilk gören ben olduğuma göre,  ilk taliplisi ben olduğuma göre, rakiplerim şuan uyuduğuna göre, babamı yalnız yakaladığıma göre... hobaley :)


+ bu kitap benim olsun mu babacım?
+ bugün ayın 18'i.
+ çayını tazeliyeyim.
+ şu ilk sayfaya hatıra notu yazar mısın babacım?
+ kitap yeni mi basılmış?
+ ne güzel yazmışsın.
+ bende ne güzel çay demlemişim değil mi? :)
+ babam ya.

    babam kitaba gösterdiğim ani ilgiden şaşkın ve hatıra notu istememden dolayı hayli mutlu ve mesuttu. velhasıl babamın duasına siz de mazhar olasınız inşallah.
Sırat-ı Müstakim Rotasından ayrılmayasınız.


bu arada ben kitap okumayı değil, kitap almayı severim. hakkımda hayırlısı..

   Ev halkının talip olduğu sağlam bir kitabı himayeniz altına almak için çeşitli yollar:
1. çaktırmadan kitabın ilk sayfasına adınızı soyadınızı yazarak tarih atın. (pek tavsiye edilmez)
2. ev halkının dikkatini başka yöne çekerek şu kitabı ben alıyoruuum diyerek odadan kaçın.
3. cesaretinizi toplayın ve 'bu kitap benimdir, benim kalacak' tarzında meydan okuyun!
4. kitabı eve getiren kişiyi yalnız yakalayın. artık oradaki yöntemleriniz sizi ilgilendirir.
5. bunların hiçbirini denemeyin. (en temizi git kitabını kendin al dostum!)

2 yorum:

  1. nasıl güldüm ya ;) bizim evde kitap alan tek kişi ben olunca üstüme dönen oyunları anlamış oldum böylece, daha da hiçbirine kanmam ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 6. eğer kitabı eve getiren kişi üzerinde oynanan oyunların farkındaysa bu yazıyı okumuş demektir. geçmiş olsun:)

      Sil